donderdag 24 februari 2011

Zo'n zin in de lente


5 opmerkingen:

  1. Hoi Leni,

    Dit is natuurlijk een hele leuke lente plaat!
    Waar denk je als eerste aan bij lente, idd jong leven.

    De voorstelling dit je laat zien is natuurlijk geweldig, maar de kwaliteit van de foto is wat minder... Maar daar ging het jou misschien niet om...

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leny

    Leuk hé om zoiets te zien in de natuur, de foto is inderdaad niet echt scherp maar de voorstelling is...nou ja lente!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik stond er nogal ver vanaf en kreeg 't inderdaad niet scherper, maar als voorstelling vond ik 't de moeite waard.
    Groetjes, Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prima Leni!. Leuk om te zien dat jonge leven. Wanneer is de foto genomen? Ik begrijp best dat de foto niet scherp is. Ik heb ook niet altijd mijn statief bij me.
    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Frans,
    Foto is in de Ooypolder gemaakt, vorig jaar.
    Hebben daar leuke fietstochten gemaakt.
    Leni

    BeantwoordenVerwijderen