woensdag 26 januari 2011

5 opmerkingen:

  1. Bijzonder boompje, zit volgens mij geen leven meer in. Dat maakt je foto niet minder mooi hoor. De omgeving waarin de boom staat is ook indrukwekkend, evenals de mooie blauwe lucht. Een piepklein min puntje; de boom staat behoorlijk centraal in het midden. De compo zou sterker zijn als het boompje wat meer naar links of recht zou hebben gestaan.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig beeld. De kleuren zijn sterk en harmonieus verdeeld over het geheel. Heel mooi is, dat je de 2 buitenste takken net op de rand van de lucht hebt laten uitkomen. Ik ben het met Karin eens, dat de boom niet precies in het midden zou moeten staan. Een heel klein tikkeltje naar links lijkt me het fraaiste, want de takken wijzen meest naar rechts. Als je het daar mee eens bent kun je misschien een uitsnede maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie tip; ga 't proberen, maar lukt maar klein stukje anders wordt de boom "gekort".

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Leny
    Ik denk er weer helemaal anders over, ik vind het niet erg dat deze boom in het midden staat! Meestal vind ik ook dat één boom niet precies in het midden hoort te staan maar bij deze boom die helemaal alleen in een woestijn staat mag het van mij weer wel.
    Ik heb echter ook een minpuntje wat dan weer lijnrecht tegenover Frans staat. Ik vind het niet mooi dat de takken precies eindigen bij de horizon.
    Zo zie je maar weer ieder heeft zijn eigen gedachten over een en dezelfde foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben het wel met Ingrid eens. Ik heb na het korten en ik later de 2 foto's na elkaar zag ook het gevoel gekregen dat er gerust meer van de leegte te zien mocht zijn.
    Leni

    BeantwoordenVerwijderen